Kegel8.lt
+370 620 33117
9.00 - 18.00

Enurezė – šlapinimasis į lovą

Enurezė – šlapinimasis į lovą

Išgirdus žodį „enurezė“, pirmiausia pagalvojame apie vaikus, deja, ši problema pasitaiko ir suaugusiųjų tarpe. 1 iš 100 suaugusiųjų skundžiasi naktiniu šlapinimusi į lovą.

Šlapinimuisi į lovą įtakos turi:

Negebėjimas atsikelti: 2-6 metų vaikai išmoksta atsikelti naktį, jei jaučia, kad šlapimo pūslė yra pilna. Kai kurių žmonių miegas būna labai gilus, todėl jiems tiesiog nepavyksta pabusti.

Hormonai: kiekvieną rytą miego metu, maždaug prieš saulėlydį, išsiskiria antidiurezino hormonas, kuris lemia enurezę.

Be minėtų priežasčių, tai gali lemti ir:

Kofeinas – kava ir arbata, kurių sudėtyje yra kofeino, gali dirginti šlapimo pūslę, todėl kyla noras dažnai šlapintis.

Alkoholis – tai taip pat gali lemti didesnį šlapimo kiekio išsiskyrimą miego metu.

Infekcinės ligos – šlapimo takų infekcijos gali lemti naktinį šlapimo išsiskyrimą.

Lėtinis vidurių užkietėjimas – kai žarnynas pilnas, jis gali spausti šlapimo pūslę, todėl galimas nevalingas šlapinimasis naktį.

Psichologinės problemos: depresija, nerimas, stresas.

Miego apnėja – tai gana dažna priežastis, dėl kurios suaugę žmonės šlapinasi į lovą.

Gydymas

Kegel8 produkcija ir gydytojo paskirti vaistai gali padėti išspręsti šią nemalonią problemą. Gydymas priklauso nuo to, kas yra šios problemos sukėlėjas. Jei kenčiate nuo enurezės, rekomenduojama atsisakyti produktų, kurių sudėtyje yra kofeino ir nevartoti alkoholio. Prieš einant miegoti įsitikinkite, kad šlapimo pūslė yra tuščia.

Gydytojas Jums gali paskirti vaistus, pavyzdžiui, desmopresiną arba imipraminą. Svarbu kreiptis į gydytoją, vos tik pastebite, kad po miego lova tampa drėgna.

Norint užkirsti kelią galimam naktiniam šlapinimuisi į lovą, rekomenduojama naudoti Kegel8 Ultra elektroninį treniruoklį. Jis skirtas suaugusiems, tinka tiek vyrams, tiek moterims. Dubens raumenų pratimai padeda sustiprinti raumenis ir išvengti nevalingo šlapimo nutekėjimo. Šiuo treniruokliu mankštinama net 90 procentų dubens dugno raumenų, tuo tarpu darant Kėgelio pratimus savarankiškai, mankštinama tik 40 procentų raumenų.