Kegel8.lt
+370 620 33117
9.00 - 18.00

Kaip susiaurinti makštį?

Kaip susiaurinti makštį?

Jei jūs šen bei ten pastebite prasikalusių žilų plaukų, rytais jums vis sunkiau atsikelti, esate nebe tokia judri, kaip kadaise, veikiausiai metas pripažinti: nuo senatvės - nepabėgsi. Šie organizmo pokyčiai yra neatsiejama senėjimo proceso dalis, dar vienas gyvenimo etapas. Šiaip ar taip, dauguma mūsų norime tuos ženklus nuslėpti. Kita vertus, juk amžius - viso labo tik skaičius! Šiek tiek plaukų dažų šen, šiek tiek kremo nuo raukšlių ten - ir viskas pataisoma! Tik ką daryti su fiziniais pokyčiais, kuriems neesame pasirengę, kurių negalime paslėpti ir kurie veikia mūsų emocinę savijautą?

Pokyčiai, kurių nesitikėjote

Kad ir kaip nelaukiame senatvės, visi esame vienaip ar kitaip iš anksto pasirengę, kad bėgant metams mūsų kūnas palengva keisis. Taigi nesistebime kai plaukai pradeda žilti ar susiformuoja pirmosios raukšlės. Tačiau susilpnėję makšties raumenys - tai, ko mūsų brandaus amžiaus vizijose nėra numatyta. Dėl makšties raumenų silpnumo paprastai nukenčia ne tik moters, bet ir jos partnerio pojūčiai pačiais intymiausiais momentais: abiem tampa kur kas sunkiau, o kartais - ir neįmanoma pasiekti orgazmą.  

Galima guostis, esą seksas brandžiuose santykiuose nebe toks ir svarbus, kaip jaunystėje. Ir vis dėlto tiesa išlieka akivaizdi: seksas - itin reikšminga santykių dalis. Seksualinis kontaktas suartina porą intymiausiame lygmenyje, tiek fiziškai, tiek emociškai. Santykiai be sekso ar ženkliai suprastėjus jo kokybei neišvengiamai formuoja tarp partnerių įtampą. Todėl makšties raumenų nusilpimas negali būti vertinamas kaip dar vienas paprastas senėjimo signalas. Deja, jo paslėpti neįmanoma. Tačiau galima ir netgi reikia tai sustabdyti!

Motinystės kaina

Beje, makšties raumenis silpnina ne tik senėjimas, bet ir kiti fiziologiniai faktoriai, pavyzdžiui, nėštumas ir gimdymas. Pilvo dugnas, o tiksliau - makšties sienelės, išsitempia maksimaliai, ypač natūralaus gimdymo metu. Taip moters organizmas padeda kūdikiui judėti gimdymo kanalu. Deja, šis procesas gali turėti ir nemalonių pasekmių: makšties raumenų susilpnėjimą. Tai - savotiška kaina, kurią daugelis mamų sumoka už pačią nuostabiausią dovaną pasaulyje.

Jei jūs turite vaikų, veikiausiai esate darę Kegelio pratimus nėštumo metu. Net jei ir taip, tikriausiai pajusite, kad makšties raumenys po gimdymo tapo nebe tokie stangrūs, kaip prieš nėštumą. Milijonai jaunų mamų mano, kad sumažėjęs seksualinis pasitenkinimas - tai neišvengiama motinystės dalis, nė nenumanydamos, kad šį nesklandumą taip pat galima kuo puikiausiai susitvarkyti! Kai kurios moterys pernelyg kuklinasi apskritai kelti tokią problemą, taigi sprendimą joms rasti dar sunkiau.

Praradimai - ne tik kūniški

Kitos pernelyg laisvų makšties raumenų priežastys - menopauzė, svorio padidėjimas, kartais - tam tikros sporto rūšys. Kad ir kokios būtų priežastys, raumenų stiprumo, tonuso stygius ir per silpna makštis daro įtaką moters santykiams, galbūt ir jos gyvenimui apskritai. Daugeliu atvejų tai kelia moteriai nerimą, gali provokuoti net depresiją - pojūtis, kad ji jau nebe taip jaudina savo partnerį seksualiai, slopina pasitikėjimą savimi. Jei pora iki tol gyveno aktyvų seksualinį gyvenimą, nuleista erotinių potyrių kartelė provokuoja nusivylimą, žlugdo bendravimo entuziazmą. Todėl pats metas priminti: šių nemalonių padarinių galima išvengti ir susigrąžinti kokybišką intymumą bei pasitikėjimą savimi, kurį kadaise turėjote.

Atgal į tvirtumą ir siaurumą!

Jums smalsu, kaip galėtumėte susiaurinti savo makštį? Žvilgtelėkime, kokiais būdais būtų galima pasiekti savo tikslo, susigrąžinti į savo seksualinį gyvenimą malonius pojūčius!

Kaip ir bet kurie kiti raumenys, makšties sieneles ir visą pilvo dugną reikia treniruoti. Tai galima padaryti keliais būdais. Kegelio pratimai - daugumai moterų ne naujiena, juos galima atlikti reguliariai, jums patogiu metu. Atliekant šiuos pratimus sutraukiami makšties raumenys, keliant juos aukštyn ir žemyn. Nors Kegelio pratimai - tikrai naudingi ir pripažįstami kaip efektyvus metodas stiprinant makšties sieneles, daugeliu atvejų jie atliekami netaisyklingai, bereikalingai spaudžiant pilvą. Neretai užuot sutraukinėjus reikiamus raumenis, treniruojamos visai kitos stambesnių raumenų grupės - šlaunų, pilvo.

Nemaža dalis moterų problemą sprendžia greitai ir iš esmės: makšties pastinės operacijos vis populiarėja, jos išties efektyvios. Makšties atjauninimas yra nerekonstrukcinė vaginoplastikos forma. Šios operacijos vis dar kelia daug diskusijų, bet procedūros paklausa vis didėja. Kaip ir kiekviena operacija, ši taip pat susijusi su tam tikra rizika. Ir kiekviena moteris, prieš guldama po skalpeliu, turi būti informuota apie specifinius pavojus, susijusius su makšties kosmetine operacija.

Treniruoklis "Kegel8 Ultra 20 Pelvic Toner" gali padėti jums atgauti buvusį pasitikėjimą savo kūnu vos per 12 savaičių. Jame yra dvidešimt kliniškai patvirtintų programų, kurias kūrė fizioterapeutai, kad padėtų sutvirtinti tuos svarbius raumenis nesuteikiant kūnui bereikalingo streso ir įtampos. Nors makšties raumenų pratimai gali būti atliekami ir be papildomos įrangos - rezultatų taip pat pasiektumėte, - nustatyta, kad 50 procentų moterų nesupranta, kaip juos atlikti taisyklingai. Įprasti Kegelio pratimai įtraukia vos 40 procentų šios grupės raumenų, o elektroninis treniruoklis padės išnaudoti net 90 procentų reikiamų raumenų.

Jei tik pastebėjote mkašties raumenų laisvumą - jums gali užtekti tiesiog treniruotis su vaginaliniais kamuoliukais arba vaginaliniais konusais. Pagrindinis jų skirtumas tas, kad vaginaliniai kamuoliukai yra pirmoji makštos priemonė, kai tik pastebimas vaginos raumenų laisvumas, vaginaliniai konusai - pradedami naudoti pastebėjus, kad prasidėjo lengvas šlapimo nelaikymas.

Sugrąžinkite savo santykiams aistrą, pasijuskite ir vėl savimi!